نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2222
-
الف
+

مرحله دوم نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» جمعه شب از شبکه آی فیلم2

در این گزارش با گروه دوم مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، با پایان یافتن مرحله مقدماتی مسابقه «نواهنگ»، مرحله دوم از بخش نیمه نهایی این مسابقه فردا 24 ثور (اردیبهشت) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 برگزار می شود.

 «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، در حال برگزاری است.

در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ»  12 نفر در در قالب سه گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند که در نهایت۳ نفر به مرحله نهایی راه می یابند. در این رقابت علاوه بر 3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

داوران این رقابت جذاب، «امیر تاجیک» خواننده مطرح ایرانی و «مهرداد هویدا» خواننده و آهنگساز سرشناس و داکتر «محمدرضا چراغعلی» موسيقی‌دان، آهنگساز، و تنظيم‌كننده مطرح موسيقی سينما و تلويزيون ایران می باشند.

در ادامه با گروه دوم مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» آشنا می شوید:

«محمدرضا قربانی»

محمدرضا قربانی نواهنگ

محمدرضا قربانی متولد ایران و اصالتا از بامیان است و موسیقی را خودآموز فرا گرفته، وی موسیقی را از یک سال پیش به صورت حرفوی آغاز کرده است.

کد رای دهی محمدرضا قربانی در مسابقه نواهنگ، 121 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«مهدی حسینی»

مهدی حسینی نواهنگمهدی حسينی متولد سال 1374 در شهر ری ایران اصالتا از ولایت دایکندی افغانستان است. او از دوازده سالگی فراگیری موسيقی را از مکتب آغاز نموده و سپس تحت نظر استاد سياوش اسدالهي سلفژ کار کرده است.

مهدی حسينی مدتی در یک گروه كُر افغانستانی فعالیت داشته و هشت ماه نیز با گروه كُر فلارمونيك ايران کار کرده است اما در یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس كرونا، فعالیت موسیقی کمتری داشته است.

لازم به ذکر است کد رای دهی مهدی حسينی در مسابقه نواهنگ، 109 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر برنامه نواهنگ، با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«امید حسینی»

امید حسینی نواهنگامید حسینی متولد تهران در سال 1373 است.

حسینی حدود ۹ سال قبل وارد عرصه موسیقی شده اما ۴ سال است که بصورت حرفوی موسیقی را دنبال می کند. با توجه به پیشرفت چشمگیر او در این عرصه اکنون استودیو ضبط موسیقی و کلاسهای آموزشی ویژه مهاجرین برگزار می کند.

امید حسینی سابقه برگزاری چندین کانسرت در تهران را دارد و درحال حاضر برای ساخت آلبوم موسیقی اش به همراه احمد جیلانی از دیگر شرکت کنندگان مسابقه نواهنگ تلاش می کند.

کد رای دهی امید حسینی در مسابقه نواهنگ، 125 می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«کبیر حسینی»

کبیر حسینی نواهنگکبیر حسینی متولد 1374 است و از سال 1383 وارد عرصه موسیقی شده و نوازنده گیتار، پیانو و درام می باشد.

او علاوه بر نوازندگی و آهنگسازی، به خوانندگی نیز مصروف است و علاوه بر آن کار تنظیم بسیاری از آهنگ های هنرمندان مهاجر در ایران را انجام می دهد.

کبیر حسینی در خوانندگی سبک پاپ را دنبال می کند و تاکنون چندین آلبوم را منتشر نموده است.

لازم به ذکر است کد رای دهی کبیر حسینی در مسابقه نواهنگ، 102 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر اولین قسمت از برنامه نواهنگ، با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

مسابقه «نواهنگ» جمعه ها ساعت ۹ شام از شبکه آیفیلم۲ نشر می شود و تکرار آن، ساعت ۹ صبح و ۳ عصر روز شنبه می باشد.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده مورد نظرشان فقط تا تاریخ 10 جوزا (خرداد) 1400 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

با داوران مسابقه نواهنگ آشنا شوید

با گروه اول مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه دوم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه سوم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه چهارم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه پنجم مسابقه «نواهنگ» آشنا شوید

با گروه ششم مسابقه «نواهنگ» آیفیلم۲ آشنا شوید

گروه هفتم مسابقه «نواهنگ»؛ از خوانندگان موسیقی محلی تا پدیده های نوظهور موسیقی افغانستان

گروه هشتم مسابقه «نواهنگ»؛ دمبوره نوازان یکه تازی می کنند

رقابت جذاب و دیدنی خوانندگان جوان در گروه نهم مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه دهم)

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه یازدهم)

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه دوازدهم)

رقابت جذاب اولین گروه مرحله نیمه نهایی مسابقه «نواهنگ» را از دست ندهید

ع ا

نظر شما
ارسال نظر